Ką tik išleistame „Verizon” “Super Bowl” reklaminiame klipe Džimas Keris oficialiai sugrįžta įkūnydamas savo legendinį personažą iš 1996 m. filmo “Prielipa” („The Cable Guy“). Pirmasis 10 sekundžių trukmės reklaminis klipas nedaug ką išduoda, smagu matyti, kaip aktorius tiesiogine prasme persirengia Čipo Daglaso kostiumu su savo firminiu gręžtuvu ir įrankių rinkiniu. O Štai antrajame Džimą regime visu grožiu.
Reklama debiutavo sekmadienio vakarą per didžiąsias rungtynes, kurioje reklamuojamos „Verizon” 5G interneto paslaugos. „Verizon” generalinis direktorius ir vyriausiasis viceprezidentas Andrew McKechnie „Adweek” sakė, kad naująjį produktą susieti su mylimu Džimu Keriu alter ego buvo prasminga tiek kūrybine, tiek profesine prasme, ir kad Dž. Keris su džiaugsmu atliko šį vaidmenį, nors ir trumpam.
„Keris labai apsidžiaugė galėdamas tai padaryti ir jautė, kad tai tinkamas metas – geresnio momento nei „Super Bowl” turnyras tokiam dalykui padaryti nėra”, – sakė A. McKechnie. „Tikėkimės, kad kai žiūrovai pamatys šį filmuką, tai bus puiki istorija tiek kultūriniu požiūriu, tiek atsižvelgiant į tai, kad po 25-erių metų „Prielipa“ vis dar atstovauja tam, ką reprezentuoja.”
Šių metų “Super Bowl” reklamų įžymybių sąraše jau yra Scarlett Johansson ir jos vyras Colinas Jostas, Arnoldas Schwarzeneggeris, Zendaya, Doja Cat, Lindsay Lohan ir Pete’as Davidsonas, o dabar prie jų galime priskirti ir patį Džimą Kerį.